Zbieranie obserwatorów to syzyfowa praca i na początku może wcale nie przynosić efektów. Jednka kiedy uda nam się uzbierać naszą wymarzoną liczbę i stworzyć w miarę zgraną społeczność, dalej możemy ją stracić.
Jak pokazuje praktyka niejednego influencera, jedno złe słowo może całkowicie przekreślić naszą pracę i zepchnąć nas na margines. Jakie zachowania najbardziej szkodzą naszemu internetowemu wizerunkowi?
Nigdy nie pozwól sobie na hipokryzję, Jeśli coś wyśmiewasz, nigdy sam tegoż nie rob. Nie powtarzaj też zachowań, które piętnujesz a nie stosuj podwójnych standardów. A jeśli to zrobisz, wcale nie mów, że zmieniłeś zdanie i nie próbuj wytłumaczyć, że twoja sytuacja jest inna. To tylko Cię pogrąży. A kiedy ktoś wytknie Ci błąd, nie bój się do niego przyznać i przeprosić.
Blog o podobnej tematyce: https://wle.pisz.pl/czego-nie-wrzucac-do-netu
Każdy popełnia błędy, ale tylko ludzie naprawdę zasługujący na szacunek potrafią głośno o tym znaczyć i okazać skruchę. Jeśli zaczniesz zarabiać na swoim wyglądu i reklamować różne przedmioty czy usługi, koniecznie sprawdzaj na swoją rękę, czy nie jest toż oszustwo albo dropshipping. Nie zamierza niczego gorszego, niż reklamowanie scamu i przy okazji oszukiwanie swoich odbiorców. Jeśli coś takie zrobisz, nie tylko będzie się to za Tobą ciągnęło przez resztę kariery, ale stracisz zaufanie w oczach swoich obserwatorów, przez co możesz mieć problemy ze znalezieniem nowych i czystych współpraca, które będą dla Ciebie opłacalne.